Beter en leuker


Zeer eenvoudig in gebruik:

Tijdens de ontwikkeling van LISA houden we altijd in ons achterhoofd: het moet makkelijk en leuk zijn om LISA te gebruiken. Het moet logisch werken, zodat je er graag mee werkt. We hebben dan ook heel veel tijd besteed aan het verfijnen van de meest gebruikte functionaliteit. Geen dikke handboeken of een enorme online help, nee, wat u ziet maakt duidelijk wat u ermee kan.


Uitstekende service:

LISA is bijna 10 jaar geleden ontstaan in een sportvereniging en daarbij stond voorop: service. Snel reageren, goede antwoorden en waar nodig advies geven. We hebben voor onze aangesloten verenigingen een supportcenter ingericht waarbij u toegang krijgt tot ons kantoor en wij precies zien waar we u kunnen helpen. En daarbij krijgt u bij 99% van de gevallen niet alleen dezelfde dag antwoord maar ook nog eens de oplossing. Wij willen laten zien wat kwaliteit betekent.


Verfijnde ledenadministratie met bondsuitwisseling

LISA biedt een uitgebreide ledenadministratie, met allerlei mogelijkheden om grip en inzicht te krijgen in uw vereniging. De ledenadministrateur gaat met LISA heel veel tijd besparen, niet alleen omdat hij/zij verlost is van het doorsturen van allerlei gevraagde excels maar ook omdat alle inschrijvingen digitaal binnenkomen via de website van de vereniging. Hij/zij is vervolgens een poortwachter: pas na akkoord van de ledenadministratie wordt een lid als het ware 'toegelaten' in het systeem. De uitwisseling met de bond gaat automatisch.


Contributie-inning

De penningmeester krijgt met LISA een instrument in handen waarmee hij niet alleen heel veel tijd bespaart, maar ook meer grip krijgt. Zodat ieder lid wordt gefactureerd, herinneringen snel kunnen worden verstuurd en de excels de prullenbak in kunnen. Met LISA koppelt u het factureren niet alleen automatisch aan de ledenadministratie (een nieuw lid is automatisch een nieuwe factuur), maar krijgt u een unieke koppeling met de banken. Maar liefst 80% van de inkomsten wordt automatisch aan de juiste factuur gekoppeld! Bij incasso's is dat percentage zelfs 100%. Storneringen? Ook die verwerkt LISA, inclusief de reden (administratieve reden, niet akkoord met afschrijving, etc).

Met LISA kunt u bovendien eenvoudig evenementen, trainingen of andere incidentele zaken in rekening brengen.


Uitgebreide functionaliteit voor al uw vrijwilligers

Laatst hoorden wij de uitspraak 'een verenigingen moet meer zijn dan een verzameling excels en mails'. Toch zullen vele vrijwilligers dit zo ervaren, ongelooflijk veel tijd gaat in de administratieve kant verloren. LISA verlost als het ware de vrijwilligers hiervan. En voor diverse groepen vrijwilligers zijn er handige instrumenten gemaakt, bijvoorbeeld het barplanningsysteem, inclusief de mogelijkheid voor het inschrijven op diensten (via de site), het heffen van barborg en/of het uitbetalen van barvrijwilligers.

Ook wordt het een stuk makkelijker om samen te werken via LISA, inzicht te krijgen in de continu´teit van vrijwilligers en het organiseren van evenementen.


Mobiele app voor Apple en Android

Een prachtige eigen mobiele app met eindeloos veel mogelijkheden zoals een gezinsagenda, push-berichten, standen en uitslagen. De app biedt uw club een nieuw platform voor communicatie en sponsoring.


Uitgebreide narrowcasting mogelijkheden

De inhoud van het scherm regelt u via LISA. De club regelt zelf de benodigde hardware . Deze oplossing is o.a. gekoppeld aan de standenmotor, het digitaal wedstrijdformulier, de sponsormodule van LISA, hockey.nl en nu.nl.


Marktleider in hockey

LISA is van oorsprong een oplossing voor de hockeymarkt: ruim 290 hockeyclubs (van de 320) maken gebruik van onze oplossingen.


Overstap vanuit een ander pakket?

Voor de meest voorkomende ledenpakketten is er een conversiesysteem gebouwd, waardoor wij binnen een paar uur uw verenigingen op LISA hebben draaien en u direct kan profiteren van de vele voordelen.

Overstappen is eenvoudig!

Informatie over het pakket aanvragen